Dop blev bröllop...


Idag skulle vi alla på Eltons dop på Djurö. Tyvärr var väldigt många sjuka (även jag själv) så var många som inte kunde komma pga det. Men jag tryckte i mig några värktabletter och åkte ändå. Och tur var väl det för det var inte bara ett dop. Utan Linda och Micke passade även på att bjuda på ett överraskningsbröllop när alla ändå var samlade i kyrkan. Så blev lite av en chock för de flesta när Linda och Micke kommer in i kyrkan med Elton och man ser att Linda har på sig en vit bröllopsklänning. Många vart rörda och även jag fällde en glädjetår av lycka. Det var så fint och jag är så glad för deras skull. 2 bröllop på 2 veckor, Mamma och Syster, jag älskar er båda två så otroligt mycket och är så glad för eran skull <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0