Tandläkaren...

Oj det var visst ett tag sen jag skrev här. 
Känns som det har vart fullt upp med massa saker. 
Mäklare, banker, visningar m.m.
Vi har gått på ett flertal visningar nu. Vi har vart med och budat på två hus, men förlorat båda. Vi har träffat banken och omförhandlat vårat lånelöfte. Haft mäklare hemma som fotat våran lägenhet så den är redo stt säljas den dagen vi hittar ett hus. 
Ja som sagt det har vart fullt upp. 
Har även hunnit varit hos Tandläkaren 2ggr oxå. Men nu är jag klar hos dom. Så nu har jag fixat "frisktandvård". Så nu betalar jag en fast månadskostnad under 3 år och får springa hos tandläkaren hur mycket jag vill utan att det kostar nått extra. Så det känns väldigt bra. 
Snart semester. Bara 3 dagar kvar nu. Känns så skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0