Kaos på jobbet...

URSÄKTA men...

Det finns fan inget som heter industrisemester längre.

Jag citerar min kollega David från vårat långa telefonsamtal idag: "det är kul att bara lyssna på dig när du jobbar, du är så jäkla sur och gapar på allt och alla i trafiken".

Ja men när det är 30 grader varmt ute, 50 grader i bilen och man har nästan 80 stopp och det finns inga som kan hjälpa en för att alla har mycket. Då kan jag bli lite kort på stubinen och gapa på alla jävlar som kör som arslen och parkerar överallt där jag ska fram. 

Men nu är det bara 2 dagar kvar till semestern. Tackar fan för det. För denna stress på jobbet i denna värme kommer fan ta dö på en annars. Over and out...


Kommentarer
Postat av: nora

UPPDATERING TACK

2014-08-07 @ 22:07:13
URL: http://noranorin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0