Alla flyttar...

Har ju glömt nämna att både morsan och brorsan har flyttat senaste veckorna. 
Mamma, Kent och Max flyttade till grödby i sorunda för några veckor sen. Dom har flyttat in i en ganska stor villa där med stor tomt. 
Brorsan med familj flyttade i helgen som var. Dom flyttade inte så långt. Några kilometer bara. Men nu till ett radhus lite mer centralt (tror jag iaf). Och med flera rum så att barnen slipper trängas. 
Där hjälpte vi till med flyttlasset i gassande sol. Har vart mulet flera veckor med regn och moln och kallt. Så kallt att jag behövt rumpvärmen på i bilen på mornarna. Dryga 6 grader på mornarna. Men i lördags när flyttlasset gick som sagt så var det strålande sol, vindstilla och säkert 26 grader varmt. Nä fyfan va man lökade ner sig. Så jäkla svettigt. Men vi var ganska många så det gick bra. Dom bjöd på hemmagjorda hamburgare efter flytten. Så jäkla goda. Mums. Men när jag kom hem så fick jag sån jäkla huvudvärk som satt i i två dar. Tror det var solsting blandat med överansträngning. Men Ipren gjorde susen så då vart man människa igen. 
Bara vi kvar nu som ska hitta nytt boende. Önska oss lycka till :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0