Delicard i Massor...

Idag kom dom. Delicarden. Som alla postisar fasar för i juletider. Dessa vita paket med innehållande delikatesser som körs ut till privatpersoner. Det var sjuuuukt många idag. Tack och lov hade vi fått förvarning om det nästan en vecka i förväg att dom skulle komma idag. Så vi hade garderat upp med 4st extra chaufförer och bilar. Men det räckte inte ändå. Vi lyckades inte få ut allt. Jag hade nog över 30 stopp bara delicard. Jag slapp köra min industridel idag. Trotts det hade jag 75 stopp i vendelsömalm och brandbergen. Där det normalt är ca 35 stopp. Jag fick iaf ut allt mitt. Men vet flera som kom tillbaka med paket. Hoppas det är lugnare imorn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0