Ullared...

Förra helgen var det påsk. Då passade jag, Sandra och Jenny på att dra ner till Ullared för lite shopping. Vi var egentligen 6st som skulle åka. Men hälften fick förhinder så vi vart bara 3. 
Vi lånade Kents V70 ner för min bil har börjat låta konstigt från höger bakhjul så ville inte ta den. 
Vi åkte ner fredag morgon. Väl framme så checkade vi in i stugbyn. Sen fixade vi lite käk och softade. Lördag morgon så gick tjejerna upp tidigt och åkte till gekås. Jag sov ut och gick till varuhuset vid 11 tiden. Vi shoppade nästan hela dan. Det var inte så farligt med folk, så det var ju skönt. 
Det vart en hel del grejer. Jag handlade för drygt 2000kr totalt och av det så var 900kr ett par skor. 
På söndan skulle Sandra in en snabbis på gekås igen för att handla lite åt jobbet. Sen rullade vi hemåt. 
Resan gick bra och det var en skön liten tripp såhär på påsken. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0