Photoshoot ala PostNord...

Igår kom det en proffisionell fotograf till mitt jobb ifrån Örebro för att fotografera mig till en affisch som skall tryckas med anledning av mitt pris som bästa affärstipsare under 2012. 
I bakgrunden på bilden så skulle en Postnord bil synas. Vi har ju nyligen bytt namn från Posten Logistik till PostNord Logistics. Och våra gamla hederliga gula bilar ska bli blåa. 
Dock har våran Filial i Länna inte hunnit få någon blå bil änsålänge, så vi fick låna en bil av City enbart för fotograferingen. 
Jag trodde fotografen bara skulle ta nån bild och sen skulle det vara klart. Men det var lite mer avanserat än så. 
Först ville han ha en naturlig bakgrund, så vi fick åka omkring innan vi hitta ett bra skogsområde som vi kunde stå framför. Sen skulle det riggas upp blixt och grejer. Sen började det fotas så det stod härliga till. Det skulle vara olika vinklar hit och dit, framför bilen, bredvid bilen, med paket, utan paket. Undra hur många bilder han knäppte totalt??? Säkert hundra. Det tog över 1h innan fotografen kände sig nöjd. Har aldrig känt mig så fånig och stå där med fejksmile hela tiden. Men fotografen var iaf jättetrevlig och rolig så jag hoppas det vart bra. Har ingen aning om när affischen ska tryckas men ska bli roligt att se slutresultatet sen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0