Värdecheckar...

För några veckor sen köpte jag en påse "Gott & Blandat Familje Guf". När jag har hällt upp påsen i en skål och ätit upp typ hälften får jag syn på något vitt i skålen med en konstig form. Jag trodde först det var en "skumkantarell" som blivit lite missformad. Men när jag plockar upp den så är den stenhård. Som tur var stoppa jag aldrig in den i munnen, för då hade nog tänderna krossats. Först tänkte jag bara slänga den. Men sen slog det mig. Man kanske ska kontakta Cloetta. Dom vill säkert ta reda på vart denna bit kommer ifrån. Så jag fotar biten och mejlar den till Cloetta. Dom svarar ganska fort att dom vill att jag ska skicka in den till dom för analys. Vilket jag då gjorde. Nu några veckor senare har dom kommit fram till vad det var för något. Det var en bit från en gipsstämpel som portionerar den kokta godismassan som lossnat och sedan olyckligtvis hamnat i just min godispåse. 
Cloetta ber så hemskt mycket om ursäkt för det inträffade och är mycket tacksamma för att jag hört av mig till dom så att de kan skärpa kontrollerna. Som kompensation fick jag värdecheckar till ett värde av 150kr att handla nytt godis för. 
En mycket fin och snabb gest av Cloetta tycker jag :D
Tack för det Cloetta...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0