Rain man...

Idag var jag och mamma och kollade på föreställningen "Rain man" på Rival med Robert Gustafsson och Jonas Karlsson. Jag fick ju 2 biljetter dit av Sandra när jag fyllde år. Tanken var ju att Sandra och jag skulle ha gått. Men en annan sak dök upp så Sandra inte kunde gå. Men hon hade ändå sett denna föreställning i våras. Så det gjorde henne inte så mycket ändå. Så då frågade jag mamma om hon ville följa med mig, och det ville ju hon såklart. 
Den var väldigt bra. Jag kommer inte ihåg så mycket av filmen för det var väääldigt länge sen jag såg den. Dock såg jag en dokumentär om "rain man" för bara nått år sen. 
Robert Gustafsson spelar honom så sjukt bra. Självklart var ju Jonas Karlsson oxå bra såklart. Men Robert är ju något utöver det vanliga :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0