Min födelsedag...

Då har man blivit ett år äldre då. Nästa år blir det troligen 30-årskris. 
Eftersom jag fyllde pr mitt i veckan så flyttade jag mitt firande till idag. Vi firade mig hemma hos bror på Värmdö. Lättare för oss att ta oss dit än för dom att packa med sig alla barnen och komma hem till våran trånga lägenhet. 
Så vi packade med oss all fika och åkte till Värmdö. Dit kom oxå resten av familjen för att fira mig. 
Alla barnen tjoa och tjimma och levde om medans vi andra surplade i oss kaffet. Sedan var det paketöppning. Jag fick ett presentkort på Elgiganten, en tjocktröja, en ny vodkasamlarflaska och biljetter till teatern "rain man". Tack så mycket Sandra och familjen :)
Jag fick även ett "Worms" gossedjur av Robba förra helgen när vi var på kryssning. Thanks dude ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0