iPad Air...

Igår var jag ledig. Hade några dagar jag var tvungen att ta ut. Såg då i ett reklamblad från Elgiganten att dom hade "black friday". Hade aldrig hört talas om det tidigare. Men tydligen har UK och USA haft det länge så Sverige har apat efter. Det är alltså nån form av rea. Elgiganten hade då satt ner nya iPad Air med 300kr så jag tänkte. Ja vafan. Jag hade ju redan bestämt mig sedan länge att jag skulle köpa en. Så varför inte passa på nu när det var lite billigare. Så jag for iväg och köpte en. Pillade med den typ hela dagen och lite på kvällen. Är fan sjukt nöjd med den. Kände mig som ett barn på julafton när jag öppnade paketet och började "leka" med den. 
Tack kära familjen för bidraget jag fick till den när jag fyllde år :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0