Kaos på jobbet...

Igår var det kaos på jobbet. Skärtorsdag och tokmycket att göra.
Jag körde i Handen. En av dom enklaste vakterna på jobbet. Men inte igår inte. Dagen börjar med 11 blandade burar med paket till mig. Efter att ha packat och pressat in allt i bilen ser jag att det är 70 stopp. Härligt på en vakt som normalt ligger på mellan 40-50. Och denna dag var det mest privatpersoner oxå, som tar extra lång tid eller att dom inte är hemma. Bara från Vega till Kolartorp hade jag 33 stopp, och där finns det inte många företag. Som sagt kaosdag. Allt som kunde gå fel kändes det som gick fick. Hissar som inte fungerar, porttelefoner som inte ringer.
Och verkade som att alla på jobbet hade mycket oxå, så fanns ju ingen hjälp att få.
Fick tillslut hjälp med 4 stopp klockan halv fyra så jag hann precis klart. Fick alltså ut 66 stopp trotts all kaos.
Idag dagen efter så har jag huvudvärk och har blött näsblod så stressen tog ut sin rätt tror jag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0