Affärstipspris...

Igår så åkte jag och Lelle (min chef) till Djurö. Där hade postens alla säljare en kickoff på ett konferenscenter. Jag hade blivit ditbjuden för att ta emot priset för det bästa affärstipset under 2012. Ett tips som bidrog till nästan 1.400.000kr till posten.
När vi kom fram dit strax innan kl 12 så var säljarna mitt uppe i konferensen. Vi smög in och ställde oss längs väggen. Det var en stor lokal med ca 150-200 personer. Framme på scenen stod postens försäljningschef och pratade massa siffror m.m
Efter en stund utnämndes dom 3 bästa säljarna under 2012 som fick komma upp på scenen och ta emot blommor och priser. Sen började försäljningschefen prata om affärstipsen som vi andra i produktionen/chaufförerna hade tipsat om så sa han att det bästa affärstipset som kommit hade kommit från en chaufför ifrån Haninges Filial. Då spelades det upp pampig musik i bakgrunden och på den enorma projektorduken kom det upp en bild på omslaget till "snabba cash" filmen, och som undertext stod mitt namn, och dom kallar upp mig på scen. Jag får ta emot en bukett blommor och en stor check på 20500kr och alla i publiken applåderar. Fan vilken skön känsla. Dom ställde lite snabba frågor och sen var det fotografering med försäljningschefen och sedan med min chef. Superkul, verkligen. Sen bjöd dom på lunch efteråt oxå och jättemånga kom fram till mig efteråt och grattade och skakade hand. Vilken upplevelse :)


Kommentarer
Postat av: nora

så jäääävla braaaa!!!!!!

2013-02-03 @ 12:53:02
URL: http://noranorin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0