Österfärnebo...

I onsdags drog jag en spontan resa till Rilles land i Österfärnebo. Han skulle spendera sin sista semestervecka där med sina barn.
Jag hade ändå inga planer för min sista semestervecka så jag drog dit några dagar.
Vi hade kanonväder och satt ute typ hela dagarna. Barnen var ute och lekte och roade sig mest själva. Medans jag och Rille kunde kolla på och ta en öl eller grogg i solen. Hur skönt som helst.
Jag passade även på att lacka om min grill och emblem bak på bilen svarta. Med Plasti Dip färg. Hur bra och enkel som helst att jobba med. Rekommenderas verkligen :)
Resultatet vart kanonbra och jag är supernöjd.
Vi var även iväg på en tur till Ockelbo och hälsade på Saana och Johan och barnen. Jag hade inte träffat dom på många år. Så det var väldigt trevligt och se hur dom har det och bor nuförtiden.
Jag åkte sedan hem på fredagseftermiddagen så jag kunde tillbringa sista helgen hemma innan verkligheten börjar på måndag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0