Hemmafix...

Nu är ett till hemmafixprojekt avklarat.
Denna gång var det badrummet. Jag har monterat ett nytt avloppsrör från tvättmaskinen till golvbrunnen.
Innan hade jag bara en slang som låg under badkaret ner till brunnen. Men nu har jag monterat ett riktigt rör längs med väggarna som slutar i golvbrunnen. Vart mycket bra.

Sen gav jag mig även på att sågs i badkaret.
Innan stod badkaret ca 3cm från väggen. För att vattenrören till duschblandaren gick från golvet längs väggen rakt upp till blandaren. Så badkaren stod ju mot rören. Men nu har jag sågat ur en flik i badkaret precis där rören går. Så nu kan badkaret stå ända längst in mot väggen. Även det vart mycket bra :)
Så efter flera dagar hemma med massa stök så kan jag avnjuta min sista semestervecka med att inte göra ett skit. Fan va skönt det ska bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0