Inbrott i förrådet...

Idag hängde det lappar i porten att det har vart inbrott i källaren. Gick ner för att undersöka och kunde konstatera att det var mitt förråd dom hade röjt runt i. Och det verkar bara vara mitt förråd oxå va jag kunde se. Gaaaaaaah. Röjt runt i alla kartonger och fyllt en resväska jag hade i förrådet med massor av mina grejer. Men väskan stod sedan kvar med grejerna dom stoppat i???
Föreningen har satt dit nya lås på mitt förråd så jag kommer inte in och kan se om dom tagit nå annat. Får kolla det imorn när jag får nya nycklarna. Men mina sommarhjul stod iaf kvar och det var det dyraste.
Detta är väskan tjuven plockat på sig med mina och sandras saker i.
Haha vafan ska dom med dessa sakerna till? Gamla dop-presenter, verktyg, kablar och ett par stövlar???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0