Första veckan...

Första veckan på jobbet efter semestern. Jag har suttit i TLC hela veckan. Gick bra i början på veckan, men torsdag och fredag var det många lediga så hade massa inhyrd personal. Varav en inhyrd som aldrig hade använt en handdator innan. Så redan där vart det ju kaos. 2 helvetes dagar vart det. Var helt slut i huvet efter båda arbetspassen. Torsdagen var nog värst.
Lelle fick tillåme köra en hel vakt i fredags för att det saknades så många chaufförer och gick inte att få tag i ersättare.
Men nästa vecka ska jag ut å köra igen. Känns skönt. Jag längtar faktiskt. Alla chaufförer tror vi bara fikar hela dagarna och inte gör nånting. Men dom ska bara veta. Som sagt, jag längtar till att få köra på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0