Farmor flyttar...

Då var det dax. I tisdags gick flyttlassen. Vi fyllde nästan farsans lastbil 2 gånger med grejer. Det var riktigt tungt. Men vi var ganska många så det gick. I onsdags så hämtade vi det sista smågrejerna som var kvar sen åkte vi till farmors nya lägenhet och började packa upp. I torsdags så åkte vi till villan och flyttstädade. Så nu är den biten klar. Nu ska bara allt packas upp hos farmor. Jag skulle dit nu i helgen och hjälpa till men blev sjuk i fredags så har inte lämnat mitt hem sen jag kom hem i fredags efter jobbet. Tror jag kan ha blivit sjuk av denna stressiga vecka. Mycket på jobbet och sen flytten varje kväll. Är helt slut. Får se om jag klarar av att jobba imorn :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0