2011 i korthet...

Tänkte uppdatera lite av alla saker jag gjorde eller som hände under året 2011... ...................................................Januari: Vart färdigurbildad postis :P ..................................Februari: Lilla Freja kom till världen. Åkte på kryssning med Robba, Robbin & Dennis. ..................................Mars: Började alternera på jobbet. ..................................April: Såg Jeff Dunham live i globen :P Sålde TT:n .................................Maj: Usama bin laden dog. Blev med Iphone Köpte min Audi A3 .................................Juni: Tona och lackbehandla bilen .................................Juli: Blir tillfrågad om jag vill pröva att jobba på trafikledningen. Terrordåd i Norge. ................................Augusti: Var på Åland. Kom snö/hagel mitt i sommarn. Tapetsera i sovrummet. ...............................September: Börja jobba på TLC ...............................Oktober: Inge speciellt hände. ...............................November: Var på kryssning med postengänget ;) ...............................December: Impulsköpte en ny Tv + box + PS3 :P Det var det året det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0