Fortsatt kaos...

Mera snö idag och inte en plogbil så långt ögat når. Det stora vägarna är ju plogade, men vi ska ju in på alla jävla smågator som inte är plogade. Så vi fortsätter ligga efter :(
Skedde även en olycka på jobbet idag så att en chaufför fick åka ambulans till sjukhuset. Fortfarande lite oklart vad som hänt så fortsättning följer när jag vet mer. Men vad jag fått veta verkar det som chauffören halkat och slagit i huvudet. Jag ringde chauffören så fort jag fick reda på det. Då satt han i ambulansen påväg till sjukhuset. Han kunde inte svara på några frågar, han var väldigt frånvarande så jag ville inte störa honom mer. Hoppas han mår bättre snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0