Filip & Fredrik...

I lördags var jag och Sandra på Hotell Rival och kollade på Filip och Fredrik jakten på den försvunna staden. Jag fick det i present av Sandra när jag fyllde år.
Det var iaf skitbra. Jäkligt roligt faktiskt. Dom bjuder så mycket på sig själva. Om hur dom träffades m.m. m.m
Sen ville dom komma på en ny slogan för varje stad dom besökte. Så nu var det Stockholms tur. Stockholms slogan nu är: "Stockholm, the capital of Scandinavia".
Så dom ville höra av publiken vad som var speciellt med just Stockholm. Publiken skrek massa förslag. Sen var det röstning och tillslut vart "järnrör" och "rakat kön" det två förslag som vann? Haha konstigt nog. Typiskt Stockholm tydligen, hehe.
Så Stockholms nya slogan vart tillslut:
"Stockholm, ta ett järn och rör mitt rakade kön".
Mycket lyckad kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0