Trädfällning...

Idag var jag hemma hos bror på värmdö och hjälpte honom att fälla 4 träd på tomten. Allt gick bra och alla träd föll åt det hållet vi ville :) Sen kom även Linda och Elvira över så fikade vi och sen bjöd Jimmy och Jenny på god middag. Veckan som gått så har jag vart på trafikledningen mån-onsdag och övat. Sen vart jag förfrågad om jag ville lära mig att sitta på "hempaketen" för dom som sitter där i vanliga fall ska på kurs veckan som kommer nu, så fanns ingen kvar som kunde sitta där. Så i torsdags och fredags fick jag öva på hempaketen. Så på måndag ska jag sitta själv där ;) Hoppas det kommer gå bra :D Snart har jag vart överallt på alla poster inom posten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0