Min födelsedag...

Igår fyllde jag då 27 år och börjar härmed att bli väldigt gammal :( Jag började min födelsedag med att åka till Audi för att hämta en bilnyckel som jag väntat på i snart 6 månader. Vill tillägga att det inte var Audis fel utan bilfirman jag köpte bilen avs fel. När jag köpte bilen i våras så fick jag bara med en bilnyckel. Så bilfirman lovade att fixa fram en extra bilnyckel till dig. Det skulle ta ca 2 veckor enligt honom. Efter att jag mejlat och ringt och tjatat på bilfirman ett tiotal gånger så äntligen nästan 6 månader senare så kunde jag åka ner till Audi och hämta ut en ny bilnyckel. Bilfirman jag köpte bilen av heter Tom Axelssons och ligger i Sollentuna. Bilen är jag kanonnöjd med, den funkar prima. Men deras kontakt tillbaka till sina kunder är katastrofalt dålig. Vet inte hur många gånger jag mejlat honom utan att ens få svar. Två gånger när jag ringt honom så har han sagt att han inte har tid att prata och bett mig ringa upp dagen efter. Är man en seriös säljare så ber man väl om ursäkt om man inte kan ta samtalet och säger att man ringer upp lite senare. Men nej nej, "jag har inte tid att prata just nu kan du ringa imorn". "jag står med en kund här kan du ringa imorn igen". Nog om detta, var bara tvungen att få det ut mig... Igårkväll hade jag bjudit över Robba, Rille, Jonas, Robbin, Jenny & Angelica för att fira mig lite. Jag bjöd på bål och lite tilltugg. Jag fick massa alkohol i presenter, det var vodka, shots, vin m.m. Så nu klarar man sig ett tag ;) Vi satt och samtalade och lyssnade på musik, spelade även lite buzz oxå. Trevligt trevligt :) Idag har familjen varit här på fika. Det blev så mycket folk så fick dela upp det på två sittningar. Först kom sandras familj vid halv två. Så vi bjöd på fika. Då fick jag massa nya dricksglas som jag önskat mig och en parfym :) Andra sittningen var vid fyra tiden, då kom min familj. Då fikade vi ännu en gång och mera paket. Då fick jag en DVDfilm, en olja/vinäger sprayflaska, en tröja, en kastrull & bordstabletter. Tack så mycket för all uppvaktningen och alla presenter, tack :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0