Eget ansvar på TLC...

Denna vecka har jag övat på TLC hela veckan. Fick reda på att jag skulle gå själv för första gången fredagen denna vecka på skåpbilssidan. Men jag har bara övat på lastbilssidan. Så frågade Lelle om jag inte kunde få öva på skåpbil några dagar innan jag skulle gå själv där. Så igår fick jag öva och då var det ju såklart jättelugnt så vi behövde inte göra så mycket. Idag skulle jag oxå öva, men Jimmy som jag övar med var tvungen att sticka iväg och köra lastbil idag vid 13 tiden så från 13 idag fick jag vara själv på TLC för skåpbil. Och idag var det ju såklart mycket mer att göra. En chaufför som fick ont i ryggen och var tvungen att besöka läkare och kunde inte fortsätta jobba. Och flera vakter hade mycket med paket idag som dom inte hann med. Så jag var tvungen att lösa det. Känns som jag har haft telefonen opererad mot örat så mycket som jag har ringt runt idag fram och tillbaka. Men jag fixade det. Känns jäkligt bra för självförtroendet eftersom imorgon ska jag ju vara själv HELA dagen.
Fick en klapp på axeln av chefen som sa att jag klarade mig jäkligt bra idag trotts det "lilla" kaoset som uppstod. Och det känns ju jättekul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0