Veckan som gått...

Denna vecka har svischat förbi. I måndags och tisdags jobbade på "TLC lastbil kväll". Då jobbar man mellan 13-21.30. Men efter dom två dagarna "gav jag upp". TLC lastbil är inget för mig, inte i dagsläget iaf. Är så himla mycket där som jag inte förstår och hänger med i eftersom jag aldrig kört lastbil. Så i onsdags pratade jag med Lelle och sa som det var. Att det är för svårt för mig, vill inte ha det ansvaret när jag känner att jag inte klarar av det. Och Lelle var helt förstående och tyckte det var bra att jag sa ifrån i tid. Var lite orolig att han skulle bli besviken men det gick jättebra. Så resten av veckan har jag vart förstärkning i områden där folk har behövt hjälp. Har bl.a. kört i Tyresö brevik, bagarmossen, hökarängen, och i Haninge. Har vart lite överallt kan man säga ;)
Har även kört expresspaket på morgonen. Det är paket som ska vara levererade senast 9.00.
Det var denhär veckan i korthet. Imorn drar vi på postenkryssning, 10 personer från posten åker med cinderella till Mariehamn. Mer om det efter helgen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0