Mycket på jobbet...

Igår (fredag) var det mycket på jobbet. Vi har ju gjort om alla vakterna i Haningelagen så man har lite nya områden som man kör nu. Igår körde jag Länna industri, Handens industri och brandbergens industri. Vart totalt 96 stopp den dagen. Är personligt rekord för mig att hinna ut så mycket på ordinarie arbetstid. Jag hade 91 stopp på min vakt, men var klar redan kl 14.40 så hade ju över en timme kvar innan dagen var slut. Så hjälpte en annan i haningelaget med 5 stopp innan dagen var slut. Så vart totalt 96 stopp. Mitt rekord är prick 100 stopp på en dag som jag hade förra julen, men då var jag ny och hittade inte så bra så då hann jag inte klart på ordinarie arbetstid så jobbade över någon timme då för att hinna få ut allt. Men känndes jäkligt skönt att få ut alla stopp igår iaf och chefen vart imponerad ;) Ciao :) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0