Köpt ny bil...


Idag slog jag till, efter att ha kollat på 3 stycken bilar så fastnade jag mest för denna.
Har vart och kollat på 3 stycken likadana svarta Audi A3 2.0T quattro.
En var ful som stryk och gick skitdåligt, den andra var helt okej men den var otvättad så var svårt att bedömma hur lacken var, men den var ganska repig.
Så slog till på den som var finast helt enkelt. Visst det finns några småskavanker på denna oxå men det måste man nog räkna med när bilen ändå är 6 år gammal.
Har köpt den av en bilfirma i sollentuna så ska hämta den på fredag. Lyckades inte pruta så mycket på priset men några tusenlappar gick han ändå ner, sen lyckades jag få den nyservad till jag ska hämta den oxå ;) så känner mig ändå nöjd :D

Har tyvär ingen bild att bjuda på men det kommer senare när jag hämtat bilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0