Fredag den 13:e...


Idag när jag skulle få hämta min "nya" bil efter en lång veckas väntan så ringer dom idag och säger att bilen inte är klar än.
Jag påpekade att AC:n inte fungarade när jag provkörde den så dom skulle åtgärda det innan dom sålde bilen till mig. Det var tydligen kompressorn som är trasig och dom har inte hunnit byta den så får den inte förens tisdag trodde dom. Sen ska dom ju serva bilen oxå innan jag hämtar den och det hade dom inte heller gjort än, men det går ju fort iaf.
Kanske bäst ändå, man vill kanske inte hämta sin nya bil fredagen den 13:e som det är idag ;)


Kommentarer
Postat av: noranornaornaoranora

du är så skrockfull mr.t !

2011-05-13 @ 19:28:37
URL: http://noranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0