Söndag igen...


I veckan kom deklarationen. Alltid lika glada besked varje år :D Får tillbaka 5 siffrigt detta år oxå.
Kommer som ett gott tillskott till semestern sen. Men nästa år så kommer jag nog inte få tillbaka nått. Inte mycket iaf. För Posten drar nästan exakt på kronan vad ja ska betala i skatt.

Vad hände i veckan då? Jo jag åkte ju med Sangar torsdag och fredag på hans vakt. Första gången jag åker med på någon annans vakt och det var ju roligt. Sangar har ju en väldigt lätt och liten vakt som tur är så den ska jag nog lära mig ganska snabbt. Han kör vega, kolartorp, nynäsvägen, port 73, handenterminalen och ner till tuvvägen. Och även Länna köpcentrum Så den vakten är inte så stor och krånglig. Nästan bara en rak väg som man följer och sticker in på alla smågator längs med den.

Veckan som kommer nu ska jag få åka med Roffe två dagar. Han kör från Lidl i vendelsö till gudöån.
Och även brandbergens industriområde (Volvo, yamaha center, porche, Mc Donalds m.m)

Kommer bli en händelserik vecka detta oxå ;)

Har ritat en liten karta över dom områdena ja ska köra.
Rött = är dom 2 områden jag redan kör
Lila = är Sangars område
Svart = Roffes 2 områden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0