Vätö över helgen...


Jag och Sandra åkte till Mickes föräldrars landställe i Norrtälje över helgen. Vi åkte efter jobbet i fredags. Först plockade vi upp Sophie i hägersten sen åkte vi ut till Vätö. Där var redan Linda, Micke, Mange, Qina och Elias.
Vi grillade lite korv på kvällen och spelade lite spel och drog en och annan grogg.
På lördagen tog vi en liten tur med båten och några badade och jag fiskade. Senare på dagen när vi kom tillbaka till stugan så fikade vi på min blåbärspaj som jag hade gjort. Den fick toppbetyg :D Elias sa tillåme att det var den godaste paj han någonsin ätit :P
På kvällen åkte Elias hem men vi andra var kvar. Vi grillade MASSA kött och jag åt hur mycket som helst *mumma*.
Måsarna kom ju och cirkulerade över oss när vi käkade så vi bjöd dom på lite bröd (dränkt i sprit) hahaha.
På kvällen spelade vi spel och groggade vidare. På natten drog ett åskväder förbi och det dundrade på ordentligt.
På söndagen var det dåligt väder så vi åkte hem ganska tidigt.
Tack alla medverkade under helgen, det var supertrevligt ;)

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0