Uppgradering...


Oj oj var visst ett litet tag sen jag uppdatera här.
Har inte hänt så mycket, mest jobbat.
Men på jobbfronten så har det hänt lite. Biträdande chefen (för Lelle är på semester) ringde mig i fredags och frågade om Lelle pratat med mig. Vart ju lite orolig men svarade nej för har inte hört nått från honom sen han gick på semester för några veckor sen.
Men iaf så hade Lelle m.f på jobbet disskuterat och kommit fram till att dom vill uppgradera mig lite på jobbet. Dom undrar om jag vill börja som vikarie på TLC (trafikledningscentralen). Det är dom som typ "bestämmer" över chaufförerna och håller koll på allt.
Är inte många som får en sådan chans. Alla som jobbar på TLC nu har jobbat länge på posten så kommer jag där som en grönjöling som jobbat lite över ett halvår bara. Men det betyder ju bara att dom är nöjda med mig och det är ju kul :)
Så jag ska provjobba som det i 3 dagar innan jag går på semester och se om det är något för mig, ska bli väldigt spännande ;)

I lördags var jag i Tanto med Robba och några från jobbet. Vi satt där och snacka skit och drack öl hela kvällen. Sen drog vi vidare en snabbis till Kellys men vart inte så långvariga där. Var rätt sega efter en heldag i gassande sol med alkohol. Men trevligt var det iallafall :)

                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0