Snart semester...


Nu börjar jag närma mig min semester :)
Har jobbat full tid sen senaste semestern för över 12 månaders sen. Har inte tagit ledigt en enda dag eller vart sjuk en enda dag på 1 år nu så ska bli väldigt skönt att få vara ledig mer än två dagar i sträck :P
Nu har det verkligen lugnat ner sig på jobbet. Mitt vanliga område jag kör är jag klar med till lunch ungefär. Sen har jag lite på en annans område jag kör nu under semestertiderna. Men det är ändå lugnare än vad jag bara brukar ha på mitt område i vanliga fall.
Att packa bilen på morgonen tar inte ens hälften så lång tid som det brukar.
Har haft med mig en kille den senaste veckan som ska köra mitt område när jag går på semester och det har funkat bra. Tror han kommer klara det utan problem.
Nästa vecka ska han få börja köra själv så ska jag pröva på att jobba på trafikledningscentralen innan jag går på semester. Se hur det går. Men ska bli spännande ;)

Baziiinga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0