Förarmöte idag...


Idag var jag på första förarmötet som man ska ha typ varje månad. Men det har ju inte funnits tid till det i julstressen. Då samlas man alla i samma "lag" och disskuterar vad som kan göras bättre m.m
Chefen vill att vi ska lära oss flera vakter i samma lag, så man lättare kan hjälpa andra.
Så nångång i februari ska vi få "åka med" någon dag på varje vakt så man lär sig hitta på flera.
Får se hur det kommer att gå :P

Dom två blå ringarna är mina omåden idag. Den stora svarta ringen är vårat lags område. Så det är det övriga området dom vill att jag ska lära mig. Så det blir ju lite till :P känns ju jäkligt skönt att man är uppvuxen här så man hittar nästan överallt i detta område. Dock kan man ju inte gatunamnen.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0