Tandis...

Idag har jag vart hos tandläkaren IGEN. Håller ju på med en rotfylling så tar ju sån jävla tid. Idag skulle vara sista gången, MEN. Det vart så lite kvar av min riktiga tand så dom vill sätta på en krona istället. Så nu måste jag ändå tillbaka för att fixa det. Men nått "roligt" är iaf att min tandläkare har satt upp foton i sitt rum på min tand. För den har dom största rotkanaler hon någonsin sett. Så det har kommit massa tandläkare för att titta på dom bilderna för dom tycker det är "häftigt" i deras bransch. Ingen har sett så stora rötter någon gång. Vilket är bra enligt henne. Nästan rekord tror hon. Så min tandläkare är jätteglad att hon har fått mig som patient sa hon. Tror jag det så mycket pengar dom tjänat på mig.

Jag skjussade även Sandra till Farsta idag för hon skulle handla nått där. Som tack för skjussen fick jag detta :)


Kommentarer
Postat av: noraaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAA

GOOODA DEM SER UUUT :D

ses imorgon wohoo!! :D

2011-12-04 @ 21:56:30
URL: http://noranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0