STORM...

Inatt var det fan den värsta storm jag varit med om vad jag kan komma ihåg. Vaknade hundra gånger inatt av att jag nästan trodde fönsterrutan skulle komma in. Var uppe ett par gånger och tittade ut och det blåste utav bara helvete. Såg att en sån där grön "sandlåda" hade blåst iväg på gatan utanför. Ena handikappskyllten blåste av, Stolarna på framsidan av huset låg utspridda. Ja det blåste ordentligt kan man säga. Sen vaknade jag igen av att jag hörde att det stod några utanför porten nedanför och pratade väldigt högt med varann i stormen. Nån minut senare hör jag hur någon krossar rutorna in till porten så jag rusar upp för att kolla läget. Hör att dom är i trapphuset nedanför. Tänkte ska jag ringa polisen... Men dom var bara kvar i max en minut sen drog dom så tänkte det är ingen ide att ringa för dom hinner ju ändå dra innan polisen kommer så somnade om. Sen vaknar jag efter en stund igen att det ställer sig en bil utanför porten så jag rusar upp igen. Då var det ju polisen som kom. Hörde att grannen under snackade med dom så då sket jag i att gå ut. Så det var en lång natt med lite sömn, men händelserik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0