Tillbaka i Schweden...


Då var man hemma igen då. En dag senare än planerat. Men vad gör det, har ju semester  ;)
Skulle kommit hem igår egentligen men det fanns bara plats på båten hem som gick 7.30 på morgonen, alla andra båtar var fullbokade (iaf om man skulle ha bilplats). Då försvinner ju en hel dag så jag och Sandra beslutade att vi skulle åka hem på måndagen istället. Henke och Emma åkte hem med David och Måns med båten som gick 13.30 på söndagen för David hade bokat plats på den båten i tid så dom fick plats på den.

Vi har iaf åkt båt och fiskat typ varje dag, haft kanonväder alla dagar utom sista som det började duggregna lite på. Vi har fiskat gädda och fick 11 st första dagen. Jag fick 4st av dom :P Men vi slängde tillbaka alla. Vi tävlade bara om vem som kunde få störst och det var nog Henke som vann det ;)

Vi spelade även minigolf en dag. Och jag vann :D :D :D personbästa till och med. Vet dock inte vad mitt rekord innan har vart men denna gång fick jag åtta spikar på 18 banor. Det vet jag att jag inte haft bättre innan iaf. Fick totalt 40 poäng. Det känndes jäkligt bra. Hade värsta flytet, vet inte vad det kom ifrån :s men bra gick det iaf :D





Båt tur med fiske och grillning




I brist på annat att göra byggde jag ett korthus på 3sek ;)



Påväg hem vid färjan såg jag en bil med nästan mitt regnr :P "TOMPAN"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0