Städnoja...


Ja som sagt skitvädret håller i sig.
Så igår gav jag mig på städskåpet. Städade ur det och organiserade upp allt där inne. Byggde lite hyllor och skit som jag hängde upp alla verktyg m.m på. Så man lättare hittar där. Passade även på att städa ur en garderob där jag har mina verktyg och annat "bra att ha skit" så slängde en hel del med grejer som man samlat på sig under åren.

Nästa projekt blir att tapetsera en fondvägg i sovrummet. Kanske blir imorn om jag inte har något annat för mig.

Bazzinga :)


Kommentarer
Postat av: nora

fråga nr 1. vad betyder bazzzzinnggaggagaa ?

fråga nr 2, varför jobbar du inte som städare?

fråga nr 3, varför kommenterar du aldrig mina tuffa inlägg.



BAZZINGA

2011-08-12 @ 12:49:35
URL: http://noranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0