S E M E S T E R . . .


Ja tiden flyger fram, som den brukar göra.
Som sagt tidigare så prövade jag på TLC på jobbet dom 3 sista dagarna innan semestern. Känndes bra, dock hade dom mer att göra än vad jag hade trott :P men det ska nog bli bra och kul ändå.
Så får jag chansen efter semestern att fortsätta pröva på det så kommer jag tacka ja. En sån här chans kommer nog inte fler gånger :) känner mig väldigt stolt över att dom ändå har valt mig av alla chaufförer :D
Men nu är det semester i 4 härliga veckor...

I lördags så åkte jag och Sandra hem till Jimmy och Jenny på Värmdö och badade på deras "privata" strand. Linda och Elvira var oxå med. Sen bjöd brorsan och Jenny på grillat till middag, supergott.

I söndags så var jag ute med Sandra, Henke, Emma, David, Lisa och Måns på gålö. Vi lånade sandras pappas båt och åkte ut i skärgården och fiskade och grillade, jättemysigt. Dock så började de blåsa på hemvägen så det var lite vågor och båten var rätt tungt lastad så vi vart ganska blöta kan jag säga :P stänkte in en hel del.

Idag (första semesterdagen) så gick jag upp tidigt för skulle lämna in bilen IGEN för lackbehandling. För efter senaste behandlingen, några veckor efter så var bilen full med polerrosor, överallt. Och det känns ju inte så kul när man betalat 3000kr för ett proffs som ska fixa det.
Så han fick göra om allt idag igen, och han la tillåme på en bättre behandling som kompensation för att det inte vart bra första gången. Så nu är den blank och fin igen ;) bara hoppas att inte polerrosorna kommer tillbaka om några veckor igen.

                 Det var lite uppdatering för senaste tiden i bloggen. Ciao sålänge. SEMESTER... :D :D :D

                                

Kommentarer
Postat av: noraaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAA

MEN GUD! vart helt chockad, kollade din blogg, och inser att du gjort TVÅ inlägg sen sist D: fett bra !

mysigt att åka bååååt!!

Själv åkte jag båt till Sandhamn med en vän igår och solade på stranden!

2011-08-04 @ 10:06:44
URL: http://noranorin.blogg.se/
Postat av: noraaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAA

MEN ÅH!!! :@ skrev ett långt inlägg.. nu blir jag sur

2011-08-04 @ 10:09:29
URL: http://noranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0