Börjat jobba igen...


Jahapp då var semestern förbi och man har börjat jobba igen. Har redan hunnit med att jobba 3 dagar och har redan kört 2 olika vakter, ingen av dom var min egen. Den får jag först köra nästa vecka. Då blir det 3:e vakten :)
Igår råkade jag även ut för en kontroll av postens egen personal som helt plötsligt bara dyker upp när man jobbar och kollar så att allt är som det ska. Att man har låst bilen, har arbetskläder på sig, kollar körkortet, postens IDkort, vilotider boken m.m. Men jag hade gjort allt man skulle och fika inga anmärkningar :D :D :D



Mamma har köpt en ny valp oxå. Jag och Sandra var där och hälsade på förra veckan för att se den nya hunden.
Den var PYTTELITEN och jättesöt. Fast jag gillar ju egentligen mest större hundar. Men den var gullig ändå :P




I lördags var jag och Robba och kollade på en TV-inspelning som Nora jobbade på. Programmet heter
"Helt magiskt" och ska sändas på SVT i höst. Det handlar om Trollkarlar som ska lära kändisar att trolla på bara några få dagar. Nora hade fixat TOPPENplatser till oss. Längst fram precis vid scenen så dom trollade precis där vi satt *tack Nora*. Så finns risk att vi kommer synas i rutan sen :P



Igår var det Sandras tur att bjuda mig på trerätters :) Detta bestod menyn av:

Förrätt



Varmrätt



Efterrätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0