TT:n Såld...


Idag sålde jag min kära TT.
Har haft den i 2 härliga år, utan krångel och knas.
Vet egentligen inte hur det hela gick till. Har inte haft en tanke på att sälja den. Och har vart jättenöjd med den oxå.
Men helt plötsligt så bara damp idén ner från klar himmel att jag skulle byta bil. Jag vill ha ett baksäte man kan sitta i. Det är den enda anledningen till att ja ska byta bil.

Har haft annonsen ute ca 3 veckor. Ca 10-15 pers som har hört av sig, men ingen som slagit tag i saken.
Men igårkväll så ringde det en från Söderhamn och sa att dom ville komma och kolla på den idag. Så imorse halv elva var dom här. Tog en snabb provtur snacka lite, pruta lite sen kom näven fram "vi tar den".
Så nu är jag på jakt efter en ny.
Får se vad det blir nu då ;)

Bye bye TT:n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0