Freeedag...


Oj va fort veckan har gått, redan fredag :)
Denna vecka har jag inte gjort så mycket förutom att ha jobbat.
Har haft en medpassagerare från i tisdags tills idag, Robin Ternström (Dennis bror). Han började jobba hos oss i måndags men då åkte han med en annan.
Han skulle egentligen inte åka med mig. Men den killen som han ska åka med har varit sjuk hela veckan, och det är hans området han ska köra sen troligtvis.
Hursomhelst, i tisdags så skulle "min" postbil in på service och besiktning så jag fick låna en annan postbil på jobbet. Den är vänsterstyrd (som en vanlig bil) så känndes jättekonstigt att köra den bilen, och VAD gör jag då???
Jo jag backar in i en container i ett industriområde. Hade motsol i backspeglarna så såg INGENTING så jag kröp bakåt, PANG. Ojdå. Där stod visst en container. Som tur var så körde jag ju jättesakta. Men det vart en liten buckla på postbilen och glaset på bakljuset fick en spricka. Sånt som händer :P
Men idag fick jag tillbaka min postbil så nu är jag lycklig igen ;)

Körde paket till "arga snickaren" i tisdags oxå :P var dock inte han som tog emot packetet men jag såg honom arbeta :P

Idag fick jag köra ut 30 bildäck oxå, jääävligt kul. Tog ju fan upp halva bilen. Var tvungen och packa bilen
2 gånger :(

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0