Drogtest...


I torsdags morse när jag stod och lastade postbilen på morgonen så kommer chefen ner och knackar på min axel.
- får jag låna dig 5 minuter, frågar han.
Så följer med honom och han säger då att posten utför drogtest idag och jag är en av dom ska testas.
Det är slumpen som avgör vilka som ska testas och jag vart då utvald utav ca hälften av oss postisar.
Man fick lämna ett urinprov i en liten burk sen fick man vänta ca 2 minuter på resultatet.
Konstigt nog så var man nervös trots att jag aldrig tagit droger. Men det gick ju bra. Var inte positiv på något av det 8 test som visades :D

                            

Denna vecka har jag även kört 2 nya områden själv för första gången. Så nu har jag kört alla 3 områden vi ska kunna. Var lättare än jag trodde. Men dom andra två områdena jag körde är ganska lätta jämfört med mitt område. Dom har nästan hälften så många stopp som jag har på min vakt. Så det var värre för Sangar som fick köra min vakt denna vecka, han hade lite problem, men det gick bra för honom oxå måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0