Sista helgen förbi...


Jahapp då var mina 3 lediga helger över då. Helgen som kommer så är det jobb som gäller :(
Igår så skulle vi fira min bror som har fyllt år. Men han fyllde mitt i deras flytt så firandet vart lite framflyttat. Så då var vi hemma hos dom i nya huset. Så jäkla fint asså. Jag bara älskar öppen planlösning, är då jäkla snyggt. Där var hela tjocka släkten från både våran sida och Jennys sida så det var fullt hus kan man säga. Brorsan hade bara önskat sig en enda sak så det var ju det han fick i paket då. Ett presentkort på MIO. Han har spanat in flera saker där han vill ha till nya huset så är ju alltid skönt med ett bidrag då :P

På kvällen åkte jag hem till Robba och groggade, har vart så jäkla sugen flera veckor men har aldrig blivit av men då jäklar vart det måånga RBV ;)
Jenny, Hutte, Rille & Nora var oxå där. Vi "kollade" på nån skräckfilm samtidigt som vi snackade massa skit och hade det treligt. Jag och Rille gick hem sist nångång där mitt i natten. När jag är nästan hemma, typ bara några hundra meter kvar kommer jag på: "vafan är min jacka?". Men men tar den imorn tänkte jag. När jag gått några meter till kommer jag på. "FAAAAAAN mina hemnycklar ligger ju i den". Får lite småpanik och tänker hur fan ska jag komma in. Så ringer till Sandra mitt i natten och väcker henne och ber snällt att hon ska komma ner och öppna till mig, så jag kom in iaf och det var ju tur :)

Idag så sov jag halva dagen känndes det som, när jag väl vaknat så städade jag lite hemma sen kom Robba och plocka upp mig så åkte vi å handla för vi skulle käka tacos till middag innan innebandyn. Även Jenny & Hutte kom förbi och snylta åt sig lite mat oxå ;) haha. Vart ändå MASSA mat över trots att vi åt mycket och knappt kunde springa på bandyn sen :P

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0