Näsblod 3 gånger...


Ja, vad ska de vara bra för?!?!?!
Igår på jobbet när jag satt vid datorn och beställde varor så helt från ingenstans så började jag blöda näsblod. Och det var inte så lite heller. Det rann ganska mycket så sprang till köket och proppa näsan full med papper. Men det gick över ganska fort.
2 timmar senare hände samma sak igen. Jag satt denna gång och försökte laga en trasig leksak och helt plötsligt igen bara "dropp dropp" så började jag blöda näsblod igen, men den gången från den andra näsborren :S
Senare på kvällen åkte jag hem till mamma för att jag skulle köra Elvira därifrån hem till Linda. Då när jag böjde mig ner på golvet för att plocka upp ett pussel elvira lekte med så började det droppa IGEN... 3:e gången den dagen. Fattar ingenting, men jag sov lite dåligt den natten så var väl det då vad vet jag :(

                                    Men idag har jag klarat mig :D

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0