Flytt/utgång med PK...


I lördags gick jag upp kl 10 för att jag skulle hjälpa min bror med familj att flytta in i nya huset dom köpt. Vi var en massa starka karar som bar så det gick förvånansvärt fort. Dock öppnade sig ju himlen när vi skulle packa ur lastbilen in i nya huset. Så vart väldigt blött om man säger så. Men allt gick iallafall bra och inget gick sönder, vad jag vet ;)

På kvällen var det utgång med jobbet som stod på tapeten. Så var bara hem snabbt som fan och duscha och byta om sen järnet till tåget som arbetskamraterna redan satt på för vi var nämligen ute i stan för en gångs skull :P

Först åkte vi till en australiensk krog och tog några öl sen åkte vi vidare till en libanesisk restaurang och åt middag. En 16 rätters för att vara mer exakt. Man vart väldigt mätt kan jag säga :) sen vart det några mer öl och en jäger :P
Kvällen vart ganska ung eftersom sista tåget till nynäshamn gick runt 12 på kvällen. Men Hutte kom och hämtade mig och Jenny så vi fick skjuss hem och det var jäkligt nice.
Tack alla inblandade för en lyckad och trevlig kväll och trist att inte alla kunde komma. Men det tar vi igen en annan gång ;)

          
          
          
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0