Vad är detta???


                          
                          

För er som jobbar på PK så är detta ingen nyhet men för er andra ska jag förklara...
Dessa små ting ligger ALLTID nere vid kassan när Bella har suttit där. Jag slänger dom alltid i papperskorgen när jag ser dom. Men nästa gång man kommer dit ligger det nya sånna där.
Vad ska du med dom till Bella???
Sen Bella började på PK så har hon säkert böjt till ca 1000 stycken sånna här, varför :S
För er som inte ser vad det är så är det ett stort metallgem som hon viker upp och sedan bara lägger bredvid kassan. Jag stör mig väldigt på dom varje gång jag sätter mig där när dom små färgglada trianglarna ligger överallt. Men imorn är det min sista dag så jag ska överleva detta. Kanske kommer sakna dom små gemen sen vem vet? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0