"Godmorgon..."


Ja eller morgon och morgon. Jag är hyffsat nyvaken nu iaf.
Vart lite sent igår. Har faktiskt ingen aning om när jag kom hem, men tror det var mellan 3 och 4 någon gång.
Kvällen började med att Jenny bjöd in sig själv hem till mig och ville laga middag.
Sandra är ju borta med sin mamma på hundtävling i falkenberg så jenny tyckte väl inte att jag skulle äta hemma själv. Så jenny kom hit efter jobbet och laga middag till oss, som var jäkligt god. Kan lätt äta det igen. Trots att det var ost i maträtten som jag vanligtvis inte gillar men det smakade inte ost så det var mumma ;)
Senare på kvällen var vi hos Rille och Sanna. Dit kom även Erica, Jocke och Robba Så vi satt och groggade och snackade massa skit. Var länge sen man träffade några av dom så man hade lite att hinna ikapp å prata om, mycket trevligt :D

          

Nu är det bara 3 veckor kvar på PK. Tiden bara rusar iväg. Snart är jag postis med Robba :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0