Förkyld... =(


                      

Hur fan kan det komma sig???
Jag som inte varit sjuk på flera år och har inte ens haft en förkylning heller. Men nu bara pang bom så rinner och svider det i näsan :(
Känns ju jäkligt trist nu när jag ska byta jobb och allt och bli sjuk.
Men det kanske är därför man blivit förkyld för att pressen äntligen har släppt. Har vart så nervös på svar från posten och när jag äntligen fick svaret att jobbet var mitt vart jag så nervös för att säga upp mig att jag fick ont i magen och var spyfärdig hela dagen på jobbet då jag släppte bomben för mina chefer. Men jag är jätteglad att dom tog det så bra som dom gjorde. Var orolig att dom skulle bli skitsura och inte prata med mig eller be mig dra på fläcken.
Så nu ska jag lära upp tjejerna allt jag kan på 1 månad. Kommer bli tufft men vi ska klara det.

                                      Tjyzzzzzzzzzzz :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0