Födelsedag/Sista dagen på PK...


Idag fyller jag år. Tänker inte säga hur gammal jag blir för känns som jag har fyllt tillräckligt nu. Vill tacka för alla gratulationer jag har fått idag, Tack :D

Men det är inte bara min födelsedag idag. Det är även min sista dag på PK. Nu har jag jobbat där i 8 år, men idag tog det slut. På måndag börjar jag på mitt nya arbete på Posten. Ska bli väldigt spännande att pröva på något nytt.
Så idag på jobbet så grattade dom mig och samtidigt tog farväl. Jag bjöd på en hemmagjord tårta jag hade bakat. Den fick bra betyg av arbetskamraterna ;)

                              

Jag fick födelsedags/avskedspresenter av arbetskamraterna och cheferna. Jag fick ett "bra att ha kit" till nya jobbet. Det var bl.a en isskrapa, kaffetermos, cd:n lasbilsrock, en reflexväst, ficklampa, berocca, losec och dvd postis per. Av Anette fick jag en nallebjörn som hon hade broderat in Mr. T på, en JÄTTESTOR orkidé och en superfin stor kruka. Cheferna gav mig en supersnygg Rochet klocka.

                              
                              

Tack alla ni snälla PK´are för alla underbara år tillsammans. Har verkligen haft det jätteroligt hos er. Men nu har jag vuxit färdigt och det är dax för mig att gå vidare, tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0