Nystart på livet...


Ja nu har jag ju börjat på nya jobbet. Andra dagen avklarad. Igår så åkte jag med Robba hela dagen. Vi körde hans vakt, haninge C och handens industriområde. Kändes riktigt bra.
Idag körde jag med Jessica som kör på den vakten jag ska köra sen. Och det är Länna industriområde, vendelsö, svartbäcken och brandbergen. Kan ju inte bli bättre. Här hittar man ju överallt, eller nästan iaf. Tror det bara var 2st gator jag inte visste var dom låg. Men Jessika hade koll på det så vi behövde aldrig kolla kartan :P
Dock Länna industriområde var ju som ett jäkla spindelbo av gator och företag så där fick Jessika köra. Men det lär man sig väl med tiden ;) tror vi hade ca 60 stopp idag.
Känns jäkligt bra änsålänge :D

                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0